MINI Motorsports

MINI MOTORSPORTS

RUŠIMO DIVOVE OD 1959.

RUŠIMO DIVOVE OD 1959.

S izuzetno širokim razmakom kotača, ultra-rigidnom karoserijom i nevjerojatno preciznim baratanjem, MINI-ji su se oduvijek na trkaćim stazama osjećali kao kod kuće. U biti, glavni razlog zbog kojeg MINI-ji imaju krov u kontrastnoj boji je taj što im je ta značajka u 60tima pomagala da se istaknu u mnoštvu za vrijeme utrka (naravno, to što su pretežno bili na čelu isto je tome doprinijelo). Danas, naša strast za utrkama živi i dalje, bilo da podupiremo amatere vlasnike MINI-ja koji su se odvažili na malo netipične zabave za vikend ili da razvijamo programe utka u svjetskoj klasi koji će predvoditi inovacije u nekima od najzahtjevnijih izazova u sportu.

LAP MOTORSPORTS + JOHN COOPER WORKS.

LAP MOTORSPORTS + JOHN COOPER WORKS.

U 60tima, trkaća legenda John Cooper transformirao je nekoć skroman klasični Mini u demon relija koji ruši divove. Sada, mi smo se udružili s tvrtkom LAP Motorsports i timom međunarodno dokazanih vozača kako bismo se uhvatili u koštac s ciklusom utrka IMSA Continental Tire SportsCar Challenge za volanom najnovijeg MINI-ja John Cooper Works s troja vrata – najsnažnijeg MINI-ja serijske proizvodnje koji smo ikad proizveli. Timovi će čak odati počast našem bogatom trkaćem naslijeđu tako što će biti ukrašeni brojevima 37 i 52 – koje su proslavila 2 MINI-ja koji su osvojili glasoviti Monte Carlo Rally.

Meet the team

GUTAJTE NAŠU PRAŠINU.

GUTAJTE NAŠU PRAŠINU.

Reći da imamo smisla za reli bilo bi podcjenjivanje svega što smo postigli. Za volanom MINI ALL4 Racing reli vozila, koji se zasnivaju na MINI Countrymanu, ekipe Monster Energy X-Raid MINI Motorsports uspjele su odnijeti pobjedu na maratonskom, dvotjednom off-road testu izdržljivosti Dakar Rally četiri godine zaredom, 2012., 2013., 2014. te 2015. Pored trofeja koji je otišao Nasseru Al-Attiyahu i Mathieu Baumelu, 2015. godine MINI-jevi su timovi osvojili 4 od prvih 5 mjesta.

ISTJERAJTE SVOJE DEMONE BRZINE.

ISTJERAJTE SVOJE DEMONE BRZINE.

Svaki MINI je opremljen potrebnim alatima i stavom da se uhvati u koštac s trkaćom stazom, no mi imamo i nekoliko posebnih podešavanja za one najpredanije. John Cooper Works performance dijelovi, naplatci i gume izoštriti će sva osjetila Vašeg MINI-ja – poboljšavajući na taj način stabilnost, smanjujući vibracije, osiguravajući tijesnije upravljanje – čime ćete imati više kontrole nad dobro podmazanim strojem koji Vam stoji na raspolaganju.

CESTE SU DODATNA OPREMA, ALI POBJEDA JE U OSNOVNOM PAKETU.

CESTE SU DODATNA OPREMA, ALI POBJEDA JE U OSNOVNOM PAKETU.

MINI Motorsports timovi su osvojili iscrpljujući  Dakar Rally četiri godine zaredom – od 2012 to 2015. No ako Vas više privlače utrke po ledu, snijegu, asfaltu i šljunčanim cestama, pogledajte naše timove za svjetsko prvenstvo u reliju. Oni su dovezli naš MINI John Cooper Works WRC (također na osnovu MINI Countrymana) do vrhunskih rezultata na reli utrkama u sklopu prvenstva Međunarodne automobilističke federacije, FIA World Rally Championship, koje spadaju među najzahtjevnija i najkompetitivnija natjecanja u svjetskom motosportu. Liam Dorian čak se izborio za zlatnu medalju na sportskom natjecanju X-Games u Münchenu 2013., za volanom svog Countrymana po specifikacijama za svjetsko prvenstvo u reliju s pogonom na sva četiri kotača.

KICKING ASPHALT.

KICKING ASPHALT.

Ne igramo se mi samo u blatu. Možete nas vidjeti na vodećim pozicijama na stazama u cijelom svijetu. Na primjer, kad su Robbie Davis i njegov modificirani MINI Cooper odnijeli pobjedu na prvenstvu Pirelli World Challenge Championship u ime ekipe MINI Charleston Racing Team i cijele MINI Motorsports obitelji. Čestitke!

MINI CHALLENGE & SCCA.

MINI CHALLENGE & SCCA.

Ako želite vidjeti kako čopor bijesnih i nabrijanih MINI-ja žari i pali trkalištima, bacite oko na MINI Challenge. Otkad je pokrenut 2004. godine, MINI clubsport serijal natjecanja proširio se na Argentinu, Njemačku, Italiju, Švicarsku i Ujedinjeno Kraljevstvo. Ako želite dodati zdravu dozu adrenalina svojim ustajalim vikendima, možete se čak i raspitati o mogućnosti sudjelovanja.

Mini Motorsports Galerija

Mini Motorsports Povijest

TRKE SU NAM U KRVI.

TRKE SU NAM U KRVI.

Sin mehaničara, pionir motora u stražnjem dijelu vozila i osnivač kompanije Cooper Car Company, John Cooper za svoje je karijere nagomilao 3 pobjede na natjecanju Monte Carlo Rally, pored 16 regularnih Grand Prix pobjeda.
Njegovo ime živi i dalje u modelima MINI John Cooper Works. Žestoki, ali posve legalni trkaći automobili stvoreni za trkaće staze i strogo ugođeni u skladu s najzahtjevnijim standardima performansi.
Zato što su nam, ništa manje nego prije 50 godina, utrke u genima.

ROĐENJE TRKAČA.

ROĐENJE TRKAČA.

Godine 1959., na britanskom je tržištu predstavljen prvi klasičan Mini: nenametljiv, pristupačan "saloon" za 4 osobe koji nije trošio mnogo goriva niti zauzimao puno prostora. I premda isprva neki nisu imali pojma što bi s ovim pridošlim osobenjakom, drugima su na pamet počele padati kojekakve ideje.

IKONE SE PRIVLAČE.

IKONE SE PRIVLAČE.

Jedan od ljudi koji su bili najviše zainteresirani za trkaći potencijal klasičnog Mini-ja bio je legendarni graditelj Formule 1, John Cooper. Pošto se i sam proslavio svojim jedinstvenim i izuzetno uspješnim dizajnom Formule 1 sa stražnjim motorom, nema ništa čudno u tome da ga je impresionirala kompanija dovoljno odvažna da drugačije postavi motore u svoja vozila (postrance).

JEDNA VOŽNJA BILA JE DOVOLJNA.

JEDNA VOŽNJA BILA JE DOVOLJNA.

Cooper je odmah prepoznao da iste te odlike koje čine klasičan Mini toliko dobrim u prijevozu ljudi – bočno postavljen motor, četiri kotača gurnuta na rubove vozila i minimalna veličina – istodobno daju vozilu nevjerojatnu ravnotežu, izuzetno širok stav i zapanjujuću okretnost. Upravo one odlike koje su bile potrebne da ga se pretvori u malog, ali žestokog trkača.

GOSPODO, POKRENITE SVOJ BOČNO OKRENUTI MOTOR.

GOSPODO, POKRENITE SVOJ BOČNO OKRENUTI MOTOR.

I tako se desilo da je 1961., uz par manjih dorada na motoru, novi set malo većih kočnica te s novim kontrastnim krovom da se lakše istakne, klasični Mini izašao iz garaža Cooperove tvrtke Cooper Car Company kao Mini Cooper.

UBOJICA DIVOVA.

UBOJICA DIVOVA.

Sve što se kasnije događalo (na šok i nevjericu konkurencije) u biti je dokazalo da je Cooperova velika hipoteza ipak bila točna. Klasični Mini Cooper i Cooper S ubrzo su zavladali svijetom utrka 60tih godina, pri čemu su osvojili gotovo svako međunarodno natjecanje, uključujući i povijesne pobjede u Monte Carlu 1964., 1965., 1966. i 1967.* godine. I tako je rođena legenda.

 
sitemap