Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.
POTPUNO ELEKTRIČNI. STIGAO JE.
Pozdravite novu generaciju MINI, gdje legendarni gokart osjećaj susreće trenutni električni okretni moment. To je sve što voliš kod MINI. Naša potpuno električna linija dizajnirana je da svaku vožnju učini nezaboravnom, bilo da putujete gradskim ulicama ili krenete u sljedeću veliku avanturu. Otkrijte koliko električna energija može biti jednostavna: besprijekorna rješenja za punjenje, iskustvo vožnje koje je jednako učinkovito koliko i uzbudljivo i prihvaćanje životnog stila koji je 100% MINI.
Prednosti električnih automobila
VOŽNJA NAPRIJED.
POJEDNOSTAVLJENO PUNJENJE.
NISKI OPERATIVNI TROŠKOVI.
GO-KART OSJEĆAJ ZAMIŠLJEN IZNOVA.
NOVA POTPUNO ELEKTRIČNA MINI OBITELJ.
MINI PLANER RUTE: PUTOVANJE BEZ NAPORA.
MINI APLIKACIJA: VAŠ PAMETNI ELEKTRIČNI PRATILAC.
STVARI KOJE SMO ČESTO PITALI.
Temperatura je ključni vanjski čimbenik koji utječe na performanse i kapacitet baterije. To je bez sumnje faktor koji ste možda iskusili sa svojim mobilnim telefonom: njegov kapacitet je također ograničen na vrlo niskim temperaturama. Isto je i s vašim vozilom. Međutim, utjecaj temperature minimiziran je optimiziranim operativnim strategijama. A jeste li znali da kapacitet baterije također ukazuje na vaš mogući raspoloživi raspon? Osim temperature, na raspon u velikoj mjeri utječe vaš osobni stil vožnje, kao i faktori potrošnje energije, kao što su klima uređaj, opterećenje prikolice, prtljaga itd. Daleko najvažniji čimbenik u pogledu stila vožnje je odabrana brzina na autocesti.
Ako trebate puniti u pokretu, vaš električni MINI bit će unaprijed kondicioniran kada unesete jednosmernu stanicu za punjenje kao odredište. To znači da će se visokonaponska baterija prilagoditi optimalnoj radnoj temperaturi kada stignete na odredište, što će povećati njezinu sposobnost punjenja i skratiti vrijeme punjenja.
Kapacitet nacionalne mreže nije veliki problem koji većina ljudi misli. Do sada je ulazak električnih vozila na tržište u EU bio vrlo predvidljiv, a električna mreža se neprestano razvija paralelno. Dakle, u bliskoj budućnosti nema potrebe za novim kapacitetima za proizvodnju električne energije. Komunalne tvrtke imale su vremena planirati unaprijed. Međutim, situacija je specifična za zemlju. Na primjer, u sjevernoj Europi evolucija je lakša zbog jakih elektroenergetskih mreža i električnog grijanja koji već postoje. U drugim područjima Europe evolucija je malo teža zbog jednofaznih energetskih sustava i starijih struktura. Ali ovo se ubrzano dodaje. Zapravo postoji "neočekivani" zaokret u ovom odgovoru jer električna vozila mogu pružiti vitalni izvor fleksibilnosti u energetskom sustavu. Umjesto da predstavljaju prijetnju stabilnosti ili kapacitetu mreže, električni automobili djeluju kao velike baterije na kotačima. Oni omogućuju skladištenje i korištenje energije u kasnijem vremenu. U sljedećih nekoliko godina imat ćemo skup električnih punjača koji se koriste kao agregirane rezerve.
Električni pogonski vlakovi imaju daleko manje pokretnih dijelova od motora s unutarnjim izgaranjem (ICE), što znači da električni automobili mogu biti jeftiniji za održavanje, pogotovo jer servisiranje obično košta manje u prosjeku u usporedbi s automobilom ICE. Osim uštede na troškovima servisiranja, niži troškovi korištenja električne energije za napajanje vašeg automobila prilikom punjenja kod kuće mogu se zbrojiti s vremenom, povećavajući vašu uštedu još više. Međutim, iako postoje aspekti vlasništva električnih automobila koji su očito jeftiniji od troškova povezanih s ICE automobilom, možete očekivati da će tradicionalni dijelovi automobila poput guma i kočionih pločica koštati otprilike isto.